Graj teraz
Warlords of Aternum - Sprawdź swoje umiejętności taktyczne w tym epickim świecie fantasy
Opowiedz się po stronie ludzi lub elfów i zbuduj mistyczne miasto w świecie fantasy!
Prowadź swoje miasto przez wieki ludzkości, poczynając od epoki kamienia, i stwórz wielkie imperium!
Tribal Wars 2 – zbuduj i umocnij swój średniowieczny zamek
Zbuduj majestatyczne miasta, zawrzyj potężne sojusze, wybierz swojego boga i podbij świat!
Odkryj dziewicze terytoria, przeżyj pasjonujące przygody i pojedynkuj się z innymi graczami. The West czeka na ciebie!
Prędkość gry | 1 |
Prędkość jednostek | 1 |
Burzenie budynków | Aktywne |
Morale | Aktywne (oparte na punktach) |
milisekundy | Aktywne |
Ograniczenie straszaków | 1% punktów wioski |
System badań | Prosty (niezbadane / zbadane) |
Kościół | Aktywne |
Wieża strażnicza | Aktywne |
Odznaczenia | Aktywne |
Rozwój wiosek barbarzyńskich | Aktywne (do 2500 punktów) |
Osady koczownicze | ulepszone osady koczowników |
Czas na przerwanie ataku | 10 minut |
Czas przerwania dla transportów | 5 minut |
Bonus nocny | Aktywny od 0:00 do 8:00 |
Ochrona dla nowych graczy | 7 dni |
Max stosunek ataku (atakujący:obrońca) | 10:1 przez pierwsze 30 dni |
Flagi | Aktywne |
Farmienie | Aktywne |
Łucznicy | Aktywne |
Zwiad | Zwiadowcy mogą zaraportować wojska, budynki, surowce i jednostki poza wioską. |
Rycerz | Aktywne, umiejętności mogą być podnoszone. |
Chłop | Aktywne |
Sposób rekrutacji | Złote monety |
Maksymalny dystans podróży szlachcica | 100 pól |
Utrata poparcia po napadzie szlachcica | 20-35 |
Wzrost poparcia na godzinę | 1 |
Limit członków plemienia | 90 |
Poziomy plemienia | Aktywne |
Zastępstwo | Aktywne |
Ograniczenia zastępstwa | Ograniczone prawa zastępcy po przekroczeniu 60 dni zastępstwa w ciągu ostatnich 120 dni. |
Przesyłanie surowców | Nieaktywne |
Możliwość wyboru kierunku startu | Aktywne |
Warunki zwycięstwa | Po 180 dniach plemię musi posiadać minimum 70% wiosek należących do graczy |
Data rozpoczęcia | 01.06.17 11:30 |